Dop tårtor

Till fina Theos dop!!

Jättenöjd med dessa, hade faktiskt lite svårt att skiljas från dem ;-)!

Min gosse råkade ha sönder kronan, som jag gjort flera dagar före, strax innan den skulle på. Men jag fixade & lagade, så det blev fint ändå.

Så hade jag köpt pärlemopulver att pensla pärlorna med, men det blev bara klumpar och konstigt, så det slutade med att jag struntade i det istället.

Tårtorna är helt laktos- och glutenfria, då Theos mamma har celiaki och hans kusin är laktosintolerant. Faktiskt inga konstigheter att baka, bara lite dyrare.

Vaniljbotten
Hallonmousse
Vit chokladganache
Spacklad med smörkräm
Täckt med MMF
Dekorationer i SP

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0